Mon robot

Mon robot

Zou je eens graag een robot programmeren zonder al te veel te betalen? Dan heb ik de oplossing voor jou. Een goedkopere robot van het Franse Clementoni.

Ik kreeg zelf een tijdje geleden een robot voor mijn verjaardag. Ik heb er ondertussen al veel mee gespeeld, zoveel dat de wieltjes ondertussen beginnen af te slijten. Ik kreeg dus een Mon robot van Clementoni een programmeerbare robot die tot wel 50 bevelen kan uitvoeren. De robot wordt weliswaar niet geprogrammeerd op de computer daarvoor heeft de robot een bedieningspaneel op zijn achterkant. De tweemotorige robot heeft 6 knoppen waarvan 4 voor de besturing. Bij de robot zijn ook nog wat accessoires om een parcour te maken. De robot wekt op batterijen en moet zelf nog in elkaar gezet worden. De prijs ligt rond de 30 euro.

Als je op de link klikt kom uit op de website van Dreamland.
Share on Google Plus

About Vince Coppens

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 reacties:

Een reactie posten