Het lichaam van Coppens

Het lichaam van Coppens

Het legendarische duo Mathias en Staf Coppens, we kennen ze allemaal, maar heb jij hun programma op tv al eens gezien? En heb je hun boek al eens gelezen? Ik ga jullie in deze post meer uitleg geven over het nieuwe boek van Staf en Mathias Coppens!

We kennen ze allemaal de 2 broers die zichzelf amuseren op tv met het maken van wetenschappelijke shows. Over de 5 seizoenen die ondertussen al achter die rug zijn, bestaat er nu ook een boek "Het lichaam van Coppens" wat ik beschouw als heel origineel. In dit boek staan alle wetenschappelijke experimenten die ze de voorbije 5 jaar hebben gedaan. Ik heb het boek alvast in huis en deel jullie graag mijn menig mee!



Filmpje van de beste momenten uit 5 seizoenen

Voor meer filmpjes klik dan hier!

Ik kocht het boek in de Standaard Boekhandel aan een prijs van net geen € 20. Ik heb het ondertussen helemaal gelezen en ben nog altijd van menig dat dit een van de betere toffe wetenschappelijke boeken ooit is. Ik raad het jullie dan ook zeker aan dit ooit eens te lezen! Veel leesplezier!

Je kan nu ook tot en met 31 maart 2018 alle afleveringen vanaf seizoen 1 tot 5 hier bekijken!! Zeker doen!

Boek Mathias en Staf Coppens
Share on Google Plus

About Vince Coppens

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 reacties:

Een reactie posten